Tylko numer telefonu i adres e-mail wystarczy, żeby podpisać zdalnie umowę z największym sprzedawcą energii w Polsce. Formalności realizowane są za pomocą przyjaznej dla Klientów i bezpiecznej elektronicznej platformy.
Do tej pory Klienci PGE Obrót chcąc podpisać umowę bez wychodzenia z domu mogli korzystać z profilu zaufanego i podpisu kwalifikowanego. Spółka wprowadziła możliwość dodatkowego wyboru i skorzystania z platformy internetowej, za pomocą której Klienci szybko i sprawnie zrealizują proces zawarcia umowy.
- Rozwój elektronicznych kanałów zdalnych i prowadzenie procesów sprzedażowych online to konkretne oczekiwania ze strony Klientów. Stopniowo i konsekwentnie wprowadzamy kolejne elementy w zakresie cyfryzacji naszej podstawowej działalności. Realizujemy w ten sposób również strategię rozwoju Grupy PGE, zgodnie z którą budujemy dla naszych Klientów nowoczesne i wygodne produkty oraz usługi. Analizujemy i elastycznie modyfikujemy procesy biznesowe, tak aby przebiegały one jak najbardziej efektywnie po stronie Spółki, ale przede wszystkim, żeby były przyjazne dla naszych Klientów – mówi Grzegorz Butrym, dyrektor Departamentu Produktów i Rozwoju Biznesu PGE Obrót.
Jak to działa? Na stronie internetowej Spółki dostępny jest elektroniczny formularz https://pge-obrot.pl/formularze/formularz-zawarcia-umowy , w którym Klienci podają niezbędne informacje takie jak przyczyna zawarcia nowej umowy czy też dane dotyczące punktu poboru energii.
Jednym z końcowych elementów tego e-formularza jest podanie sposobu zawarcia umowy: korespondencyjnie, przez profil zaufany, podpis kwalifikowany bądź za pośrednictwem platformy elektronicznej. Wybranie wygodnej i bezpiecznej platformy elektronicznej nie wymaga podawania przez Klienta żadnych dodatkowych danych. Wystarczy tylko numer telefonu i adres e-mail.
PGE Obrót
press box
Link do strony artykułu: https://adserver.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/jeszcze-szybsze-zdalne-zawieranie-umow-z-pge-obrot